آموزش شیرینی های خوشمزه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
لوازم قنادی کیت کت
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش شیرینی های خوشمزه و آدرس amozeshsherenii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
ayda

آرشيو وبلاگ
مرداد 1396
تير 1396


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:نان خامه ای قیفی, :: 12:8 :: نويسنده : ayda

 

 

نان خامه ای قیفی

 

آرد 1 لیوان  .  پودر خمیر مایه فوری 1 قاشق چایخوری  .  آب ولرم 1/4 لیوان  .  کره 3 قاشق غذاخوری

نمک 1/8 قاشق چایخوری  .  سفیده تخم مرغ 2 عدد  .  پودر قند یا شکر 2 لیوان  .  آبلیمو 2 قاشق چایخوری

 

نان خامه ای

 

طرز تهیه : پودر خمیر مایه فوری را با آب ولرم مخلوط کنید و 5 دقیقه استراحت دهید سپس کره را اضافه کنید و هم بزنید و در ادامه آرد الک شده و نمک را کم کم اضافه و مخلوط نمایید تا خمیر نرمی بدست بیاید ؛ خمیر را داخل ظرفی که چرب کرده اید قرار دهید و در ظرف را با پارچه بپوشانید و به مدت 1 – 2 ساعت در جای گرمی قرار دهید تا استراحت کند و حجم آن 2 برابر شود ( هرچه محیط گرم تر باشد خمیر زودتر حجیم میشود ).

 

نان خامه ای

 

پس از اینکه حجم خمیر دو برابر شد روی سطح کار آرد بپاشید و خمیر را خوب پهن کنید ، نوارهای باریکی از خمیر برش بزنید ( نوارها باید نازک و به یک اندازه باشند ) ؛ دور قیف مخروطی فلزی یا هر وسیله فلزی مشابهی که دارید چرب کنید و خمیر را از قسمت باریک تر به سمت پهن تر رول کنید.

 

نان خامه ای

 

تمام خمیرها را به همین صورت اماده کنید و داخل سینی فر بچینید سپس سینی را داخل فری که از 30 دقیقه قبل با دمای 200 درجه سانتیگراد روشن کرده اید و گرم شده است به مدت 10 – 15 دقیقه قرار دهید تا خمیرها طلایی و ترد شوند سپس از فر خارج کنید و کناری قرار دهید تا خنک شوند.

 

نان خامه ای

 

برای تهیه کرم سفیده های تخم مرغ و آبلیمو را داخل کاسه ای بریزید و با همزن بزنید تا خودش را بگیرد سپس کم کم پودر قند را اضافه و مخلوط کنید تا حالتی مانند خامه پیدا کند ، نان های خامه ای را پس از سرد شدن از قیف خارج کنید سپس داخل نان ها را با کرم پر کنید و 1 – 2 ساعت کناری قرار دهید تا کرم خودش را بگیرد سپس روی نان ها پودر قند بپاشید و سرو کنید.

 

 
پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:شیرینی پسته ای شکلاتی, :: 12:7 :: نويسنده : ayda

 

 

شیرینی پسته ای شکلاتی

 

کره 90 گرم  .  آرد 180 گرم  .  پسته 100 گرم  .  تخم مرغ 1 عدد  .  بکینگ پودر 1 قاشق چایخوری

شکر 80 گرم  .  شکلات تخته ای سفید یا سیاه  100 گرم  .  عصاره وانیل 1/2 قاشق چایخوری

 

شیرینی عید

 

طرز تهیه : ابتدا فر را با دمای 170 درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود ؛ پسته ها را داخل کیسه فریزر بریزید و کمی بکوبید تا خرد شود ( نیازی به پودر شدن پسته نمیباشد ).

 

کره نرم شده و تخم مرغ ها را داخل کاسه ای بریزید و با همزن بزنید تا کرم رنگ شود سپس به نوبت شکر ، پسته خرد شده ، مخلوط آرد و بکینگ پودر و وانیل و در مرحله آخر شکلات خرد شده را اضافه و مخلوط کنید تا خمیر نرمی بدست بیاید ( توجه داشته باشید که پس از اضافه کردن هر ماده خوب مخلوط کنید سپس ماده بعدی را اضافه کنید ) ، خمیر را داخل ظرف در بسته به مدت 1 ساعت داخل یخچال قرار دهید تا سفت شود.

 

شیرینی عید

 

روی سینی فر کاغذ روغنی بیندازید ، تکه هایی به اندازه گردو از خمیر بردارید و داخل سینی فر بچینید و کمی سطح انها را با دست فشار دهید تا صاف شوند سپس داخل فری که از قبل روشن کرده اید و گرم شده است به مدت 20 – 25 دقیقه قرار دهید تا شیرینی ها پخته شوند ، پس از پخت سینی را کناری قرار دهید تا شیرینی ها خنک شوند.

 

میتوانید شیرینی را به همین صورت ساده سرو کنید یا با شکلات تخته ای اب شده و مقداری پسته تزیین کنید ، این شیرینی ها تا چند روز با کیفیتی خوب قابل مصرف میباشند.

 
پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:شیرینی لقمه ای میسوا, :: 12:7 :: نويسنده : ayda

 

شیرینی

 

شیرینی لقمه ای میسوا

 

کره 1/2 لیوان  .  تخم مرغ 7 عدد  .  شکر 2 لیوان  .  آرد 3 قاشق غذاخوری  .  پودر هل 1 قاشق غذاخوری

 

شیرینی

 

طرز تهیه : کره را داخل قابلمه بریزید و با حرارت کم بگذارید کره داغ شود ؛ تخم مرغ ها و شکر را داخل کاسه ای بریزید و با همزن بزنید تا خوب مخلوط شوند سپس به کره اضافه و مخلوط کنید ( 8 – 10 دقیقه روی حرارت ملایم هم بزنید تا شیرینی غلیظ شود ).

 

شیرینی

 

پس از اینکه شیرینی خودش را گرفت آرد را اضافه کنید و مخلوط نمایید و پس از اینکه آرد مخلوط شد پودر هل را اضافه نمایید و خوب هم بزنید تا مواد باهم مخلوط و یکدست شوند سپس از روی حرارت بردارید.

 

شیرینی

 

شیرینی را به صورت داغ و مستقیم از قابلمه داخل سینی بریزید و با قاشق خوب پهن کنید سپس با چاقو به صورت لوزی برش بزنید و داخل یخچال قرار دهید تا سرد شود سپس مصرف کنید.

 
پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:شیرینی نارگیلی, :: 12:6 :: نويسنده : ayda

 

 

شیرینی نارگیلی

 

پودر نارگیل یا نارگیل ریز رنده شده 1/2 لیوان  .  شکر 3 قاشق غذاخوری  .  آرد 1 قاشق غذاخوری

سفیده تخم مرغ 1 عدد  .  اسانس بادام 3 قطره  .  نمک نوک قاشق چایخوری  .  شکلات برای تزیین

 

شیرینی نارگیل

 

طرز تهیه : ابتدا فر را با دمای 160 درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود.

 

سفیده تخم مرغ و نوک قاشق نمک را داخل کاسه ای بریزید و با دور تند همزن بزنید تا حالتی خامه ای پیدا کند سپس اسانس بادام ، پودر نارگیل ، آرد و شکر را اضافه کنید و مخلوط نمایید.

 

شیرینی نارگیل

 

داخل سینی فر کاغذ روغنی بیندازید سپس با قاشق چایخوری مقداری از مایه شیرینی بردارید و بصورت گرد روی سینی بریزید سپس سینی شیرینی ها را داخل فری که از قبل با دمای 160 درجه سانتیگراد روشن کرده اید و گرم شده است به مدت 20 دقیقه قرار دهید تا شیرینی ها بپزند و زیرشان طلایی شود.

 

پس از پخت سینی را از فر خارج کنید و کناری قرار دهید تا شیرینی ها سرد شوند سپس از کاغذ جدا کنید ، مقداری شکلات را روی حرارت بخار آب کنید و شیرینی ها را درون شکلات بزنید سپس شیرینی ها را داخل یخچال قرار دهید تا شکلات بسته شود و سرو کنید.

 
پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:شیرینی وانیلی هلالی, :: 12:5 :: نويسنده : ayda

 

شیرینی بادامی

 

شیرینی وانیلی هلالی

 

آرد 1 لیوان  .  زرده تخم مرغ 1 عدد  .  کره یا روغن جامد 1/2 لیوان  .  بادام زمینی بدون پوست 1/2 لیوان

پودر قند 1/2 لیوان  .  اسانس وانیل 1/4 قاشق چایخوری  .  شکر ریز 1/4 لیوان  .  نمک 1/8 قاشق چایخوری

 

شیرینی بادامی

 

طرز تهیه : فر را با دمای 190 درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود.

 

زرده تخم مرغ ، پودر قند و کره یا روغن جامد نرم شده را باهم مخلوط کنید و هم بزنید تا یکدست شوند سپس خمیر بادام زمینی ( بادام زمینی ها را 10 دقیقه در اب بجوشانید سپس اسیاب کنید ) ، آرد ، نمک و اسانس وانیل را اضافه نمایید و مخلوط کنید تا خمیر نرمی بدست بیاید ، خمیر را به مدت 15 دقیقه داخل یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد.

 

شیرینی بادامی

 

پس از 15 دقیقه خمیر را از یخچال خارج کنید و با وردنه پهن نمایید سپس با قالب هلالی قالب بزنید ( میتوانید با دست نوارهایی از خمیر ببرید و به شکل هلال درآورید ).

 

ته سینی فر کاغذ روغنی بیندازید و خمیرها را با فاصله روی کاغذ قرار دهید ، سینی را داخل فری که از قبل با دمای 190 درجه سانتیگراد روشن کرده اید و گرم شده است به مدت 10 – 12 قرار دهید تا شیرینی ها طلایی شوند ، پس از پخت 10 دقیقه صبر کنید تا شیرینی ها خنک شوند سپس از کاغذ جدا کنید و در شکر بزنید.

 

 
پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:شیرینی دانمارکی, :: 12:5 :: نويسنده : ayda

 

 

شیرینی دانمارکی

 

شیر گرم 2/3 لیوان  .  روغن 1/3 لیوان  .  آرد 3 و نیم لیوان  .  شکر 4 قاشق غذاخوری  .  تخم مرغ 2 عدد

کره 200 گرم  .  پودر خمیر مایه 2 قاشق چایخوری  .  نمک 1 قاشق چایخوری  .  اسانس وانیل مقداری

کرم شیرینی برای داخل شیرینی  .  زرده تخم مرغ برای رومال شیرینی  .  شکر و آب برای شیره شیرینی

 

شیرینی محمدی

 

طرز تهیه :  شیر گرم ( شیر داغی که دست را نسوزاند ) ، پودر خمیرمایه ، نمک ، 1 قاشق چایخوری شکر و 1 قاشق غذاخوری آرد را باهم مخلوط کنید و 10 دقیقه کناری قرار دهید تا پف کند ، پس از 10 دقیقه تخم مرغ ها را به مخلوط خمیر مایه اضافه و مخلوط کنید.

 

شیرینی محمدی

 

باقی مانده آرد ، شکر و وانیل را باهم مخلوط کنید سپس به مواد دیگر اضافه کنید و خوب مخلوط نمایید ، روغن را نیز در آخر اضافه کنید سپس ورز دهید تا خمیر لطیفی بدست بیاید که به دست نچسبد ، خمیر را داخل کاسه ای که چرب شده قرار دهید و روی آن را بپوشانید سپس به مدت 1 ساعت در جای گرمی قرار دهید تا حجم آن دو برابر شود.

 

شیرینی محمدی

 

پس از اینکه حجم خمیر دو برابر شد از کاسه خارج کنید ، روی سطح کار آرد بپاشید و خمیر را با وردنه پهن کنید ، کره نرم شده را روی سطح خمیر پخش کنید و خمیر را لوله کنید سپس با وردنه خمیر را صاف کنید و روی آن را با کیسه فریزر بپوشانید و 10 دقیقه استراحت دهید ، 3 بار دیگر این کار را تکرار کنید ( لوله کنید ، صاف کنید و 10 دقیقه استراحت دهید ، این کار برای ترد شدن شیرینی میباشد ).

 

شیرینی محمدی

 

پس از انجام مراحل بالا خمیر شیرینی را با وردنه نازک پهن کنید و بصورت دایره بزرگی اطراف ان را ببرید سپس این دایره با به 8 قسمت مساوی برش بزنید ، داخل هر تکه خمیر کمی پودر قند و 1 قاشق غذاخوری کرم مخصوص شیرینی دانمارکی بریزید و همانند شکل شیرینی را بپیچید.

 

شیرینی محمدی

 

ته سینی فر کاغذ روغنی بگذارید و خمیرها را با فاصله روی آن قرار دهید ، 30 دقیقه بگذارید خمیرها استراحت کنند سپس 1 زرده تخم مرغ زده شده را روی خمیرها بمالید ، سینی را داخل فری که از قبل با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن کرده اید و گرم شده است به مدت 15 – 20 دقیقه قرار دهید تا روی شیرینی ها طلایی شود.

 

در این فاصله که شیرینی ها میپزد شیره را آماده کنید ، نصف لیوان شکر را با 1/3 لیوان آب و 1 قاشق چایخوری آبلیمو مخلوط کنید و داخل قابلمه بریزید و روی حرارت قرار دهید تا بجوشد و غلیظ شود ، شیرینی ها را پس از پخت از فر خارج کنید و با قلمو شیره را روی سطح شیرینی بزنید و پس از اینکه شیرینی ها خنک شدند سرو کنید.

 

 
پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:شیرینی کراکر شکلاتی, :: 12:4 :: نويسنده : ayda

 

 

شیرینی کراکر شکلاتی

 

آرد 2 لیوان  .  زرده تخم مرغ 1 عدد  .  پودر قند 1 لیوان  .  کره 200 گرم

مغز گردو یا بادام 100 گرم  .  اسانس وانیل چند قطره  .  نمک نوک قاشق چایخوری

 

کرم میانی شیرینی کراکر

 

تخم مرغ 2 عدد  .  کاکائو 1 قاشق غذاخوری  .  شکر 1 لیوان  .  کره 150 گرم  .  عسل 2 قاشق غذاخوری

 

بیسکویت شکلاتی

 

طرز تهیه : کره نرم شده ، زرده تخم مرغ ، پودر قند ، نمک و اسانس وانیل را داخل کاسه ای بریزید و مخلوط کنید تا یکدست شود سپس مغز گردو یا بادام کوبیده شده و آرد را اضافه و مخلوط کنید تا مایه شیرینی یکدست شود و خمیر لطیفی بدست بیاید ( دقت کنید که زیاد هم نزنید و همچنین فقط با قاشق یا با دور کند همزن مخلوط کنید چون حرارت دست موجب به روغن افتادن شیرینی میشود ).

 

خمیر شیرینی را داخل کیسه فریزر بگذارید و به مدت 1 ساعت داخل یخچال قرار دهید تا سرد و سفت شود.

 

بیسکویت شکلاتی

 

 پس از 1 ساعت که خمیر شیرینی سرد شد از یخچال خارج کنید ، روی سطح کار کمی آرد بپاشید و خمیر شیرینی را با وردنه به قطر نیم سانتیمتر پهن کنید سپس با قالب شیرینی ها را قالب بزنید ( به همین صورت تمام خمیر را با قالب شیرینی قالب بزنید و آماده کنید ).

 

شیرینی های قالب زده را داخل سینی فر بچینید و سینی را داخل فری که از قبل با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن کرده اید و گرم شده است به مدت 10 دقیقه قرار دهید تا لبه های شیرینی طلایی شود ( پس از پخت شیرینی ها بسیار شکننده اند ، اجازه دهید شیرینی ها خوب سرد شوند سپس از سینی فر خارج کنید ).

 

بیسکویت شکلاتی

 

برای تهیه کرم کره را داخل قابلمه و روی حرارت ملایم قرار دهید تا آب شود سپس شکر ، عسل ، تخم مرغ و پودر کاکائو را اضافه کنید ، هم بزنید تا کرم خودش را بگیرد و کمی غلیظ شود ( دقت کنید که حرارت بسیار کم باشد تا تخم مرغ بسته نشود ) ، پس از آماده شدن کرم قابلمه را از روی حرارت بردارید و داخل آب سرد قرار دهید تا کرم سرد شود سپس کرم را با همزن بزنید تا بافتی نرم و خامه ای پیدا کند.

 

میان دو شیرینی مقداری کرم بزنید و روی هم قرار دهید و به هم بچسبانید ( به همین صورت تمام شیرینی ها را آماده کنید ) ؛ برای روی شیرینی ها مقداری شکلات را روی حرارت بخار آب ذوب کنید ( روش بن ماری ) سپس شکلات آب شده را روی شیرینی ها بزنید ، شیرینی ها را داخل یخچال قرار دهید تا خوب سرد شوند و سرو کنید.

 
پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:شیرینی توت, :: 12:3 :: نويسنده : ayda

 

 

شیرینی توت

 

بادام 2 لیوان  .  پودر قند 2 لیوان  .  گلاب 8 قاشق غذاخوری  .  شکر 1 لیوان  .  خلال پسته مقداری

 

شیرینی

 

طرز تهیه : بادام شیرین ها را 2 ساعت در آب ولرم خیس دهید سپس پوست بادام ها را بگیرید و با پودر قند و گلاب داخل میکسر بریزید و بزنید تا خمیری نرم بدست بیاید.

 

شیرینی

 

تکه هایی از خمیر بگیرید و کف دست تان مانند توت شکل دهید سپس در شکر بغلطانید و خلال پسته ای در سر آن وارد کنید.

 

شیرینی

 

این شیرینی خوشمزه را میتوانید با رنگ های خوراکی به رنگ های متنوعی آماده کنید ، این شیرینی مناسب عید نوروز و شب یلداست.

 

 
پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:شیرینی دو رنگ ژله ای, :: 11:50 :: نويسنده : ayda

 

 

شیرینی توپی دو رنگ ژله ای

 

آرد 1 و نیم لیوان  .  شکر 1/2 لیوان  .  کره 120 گرم  .  بکینگ پودر 1 قاشق چایخوری

شیر 1/2 لیوان  .  نمک 1/4 قاشق چایخوری  .  وانیل 1/4 قاشق چایخوری  .  تخم‌مرغ 2 عدد

خامه 100 گرم  .  بادام شیرین 1/2 لیوان  .  پودر قند 3 قاشق غذاخوری  .  پودر ژله 2 بسته

 

شیرینی توپی

 

طرز تهیه : ابتدا فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود ؛ کره را در دمای اتاق قرار دهید تا نرم شود سپس بهمراه شکر داخل کاسه ای بریزید و با همزن بزنید تا کرم رنگ شود ، وانیل و تخم مرغ ها را نیز اضافه کنید و هم بزنید تا مایه شیرینییکدست شود.

 

آرد ، بکینگ و نمک را مخلوط و چند بار الک کنید سپس بهمراه شیر کم کم به مایه شیرینی اضافه و با قاشق مخلوط کنید تا خمیر نرمی بدست بیاید ، از خمیر تکه هایی به اندازه گردو بردارید و کف دست تان گرد کنید.

 

شیرینی توپی

 

ته سینی فر کاغذ روغنی بیندازید و خمیرها را روی سینی قرار دهید و داخل فری که از قبل روشن کرده اید به مدت 20 -30 دقیقه بپزید ( دمای فرها متفاوت است و باید شیرینی ها را پس از 15 دقیقه زیر نظر بگیرید ) ؛ شیرینی ها را پس از پخت از فر خارج کنید و کناری قرار دهید تا خنک شود سپس داخل هر شیرینی را همانند شکل خالی کنید.

 

خرده های شیرینی ، خامه و پودر قند را باهم مخلوط کنید سپس داخل شیرینی ها را با این مواد پر کنید و 1 بادام نیز روی ان قرار دهید و روی ان را با شیرینی دیگری بپوشانید ( برای هر شیرینی توپی 2 شیرینی که با کرم پر شده است و 1 بادام نیاز است ).

 

شیرینی توپی

 

پودر ژله ها را بصورت جداگانه در آب جوش حل کنید ( برای هر بسته ژله 1 لیوان آب جوش لازم است ) ، شیرینی ها را پس از اتصال به هم داخل ژله بزنید ( هر سر شیرینی را در یک رنگ ژله بزنید ) سپس داخل شکر بغلطانید تا تمام سطح شیرینی شکری شود.

 

شیرینی ها را به مدت 1 ساعت داخل یخچال قرار دهید تا سرد شود سپس سرو کنید ( میتوانید از رنگ های متنوع ژله برای این شیرینی استفاده کنید ، بجای شکر میتوانید شیرینی را در پودر نارگیل و … نیز بزنید ).

 

 
پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:شیرینی مارمالاد, :: 11:41 :: نويسنده : ayda

 

 

شیرینی مارمالاد

 

کره 100 گرم  .  آرد 1 و نیم لیوان  .  شکر 1/2 لیوان  .  عسل 1 قاشق غذاخوری  .  تخم مرغ 1 عدد

جوش شیرین 1/2 قاشق چایخوری  .  سرکه 1 قاشق چایخوری  .  پودر قند 1/4 لیوان  .  مارمالاد مقداری

 

شیرینی عید

 

طرز تهیه : ابتدا فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود ؛ آرد را الک کنید و داخل کاسه ای بریزید ، کره سرد را خرد کنید و به آرد اضافه نمایید سپس با کمک انگشتان دست مواد را ماساژ دهید و مخلوط کنید تا بافتی مانند خرده نان پیدا کند ( میتوانید از میکسر استفاده کنید اما استفاده از انگشتان دست بافت بهتری به شیرینی میدهد ).

 

شیرینی عید

 

تخم مرغ و شکر را داخل کاسه ای بریزید و 5 دقیقه با دور تند همزن بزنید تا کرم رنگ و یکدست شود سپس کم کم به مخلوط آرد و کره اضافه کنید و با لیسک به ارامی مخلوط کنید ؛ جوش شیرین و سرکه را مخلوط کنید و به خمیر شیرینی اضافه نمایید ، هم بزنید تا خوب مخلوط شوند سپس عسل را اضافه کنید و مخلوط کنید تا خمیر نرم و لطیفی بدست بیاید.

 

شیرینی عید

 

خمیر را با کمک دست به شکل گرد حالت دهید و داخل کیسه فریزر بگذارید ، هواگیری کنید و به مدت 30 دقیقه در دمای اتاق استراحت دهید ، پس از استراحت روی سطح کار مقداری آرد بپاشید و خمیر را نازک پهن کنید سپس خمیر را قالب بزنید ( میتوانید با استفاده از قالب های آماده خمیر را قالب بزنید یا با استفاده از چاقو به هر شکلی که دوست دارید خمیر را برش دهید ).

 

شیرینی عید

 

داخل سینی فر کاغذ روغنی قرار دهید و خمیرهای قالب زده را با فاصله روی کاغذ بگذارید ، با استفاده از ابزار بخش میانی خمیر را سوراخ کنید ( روی نصف خمیرها را سوراخ ایجاد کنید ، این خمیرها مربوط به بخش بالای شیرینی و برای نمایش مارمالاد و زیبایی بیشتر هستند ، این سوراخ میتوانید به شکل قلبی کوچک نیز در مرکز  کار ایجاد شود).

 

شیرینی عید

 

سینی را داخل فری که از قبل روشن کرده اید و گرم شده است به مدت 5 – 8 دقیقه قرار دهید تا شیرینی ها طلایی شوند ( این زمان بسته به دمای هر فر متفاوت میباشد ) ، پس از پخت شیرینی ها را از فر خارج کنید و کناری قرار دهید تا سرد شوند ، دو شیرینی را با استفاده از مارمالاد به هم متصل کنید سپس دو طرف شیرینی را در پودر قند بزنید و سرو کنید.

 

نکته ها : میتوانید از مربا ، شکلات آب شده ، پودر نارگیل ، خلال پسته ، ترافل رنگی و … نیز برای تزیین این شیرینی استفاده کنید ، این شیرینی ها خوشمزه را میتوانید تا چند روز در ظرف دربسته و در دمای اتاق نگهداری کنید ، این شیرینی گزینه مناسبی برای عید و جشن میباشد.